Redactie | Duurzaam ijs in Viva nr. 24

On 10 juni 2013 by José de Jong

Eerder schreef ik al wat over hoe bloggen een toegevoegde waarde kan hebben in een marketingmix. Hierin stipte ik ook mijn werkzaamheden voor MyStyle aan, een jongerentestpanel dat duurzame producten en diensten reviewt. In een artikel van Adformatie werd al wat verteld over dit testpanel. 

Naast artikelen schrijven voor eigen blogs – veelal met een focus op duurzaamheid – werken de jongeren ook mee om duurzaamheid bij het grote publiek te brengen. Media die niet op duurzaamheid gericht zijn, zoals lifestylewebsite Good2b, meidenwebsite Girlscene, boardsportwebsite Xookazine en tijdschift Viva, werken hieraan mee. In het kader hiervan verscheen een productie van mijn hand in de Viva nummer 24. Voor dit tijdschrift tipte ik drie duurzame ijssoorten, wat in een kader in de rubriek “buzz” verschenen is.

Eerlijk likken, duurzaam ijs, Viva 24

Zoekt u ook publiciteit voor uw duurzame merk? En wilt u jongeren bereiken? Dan is het MyStyle testpanel misschien een partner voor uw bedrijf. U kunt ook contact opnemen met mij persoonlijk, dan kan ik het doorspelen. Geïnteresseerd van een dergelijke óf andere invulling van uw (relatie)magazine? Ook hiervoor kunt u mij contacteren. Ik hoor graag van u!

Lees ook:
Adformatie: groene bloggers als marketeers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *